Saturday, September 25, 2010

Stressful ♥


あなたが逃す

啦啦啦
说了考完试才来更新
结果?
一星期不到就跑上来了
Wheeeee !
再来一次 Simply update ! ;)

Exam - ing
9 more subjects have to go
Trial Exam make me stress T.T

忘了哪天哪天
5A9 全班没做功课
所谓
有福同享,有难同当啊
校长进来一人一鞭 !
法克!有够力痛的咯
打下来那瞬间就要痛到飙泪!
顶!那个印还要留到隔天才消!
还黑青了添!WTF
最后一年的中学生涯给我们留下那么美好的回忆
只能说你对我们真好啊 ==

22 September
中秋节喔
却碰到考试的时候
人家在BBQ 在玩蜡烛 在提灯笼
而我呢?
在读书读书读书
Sigh
不过最后还是点了点蜡烛
好像小孩子将 xD

23 September
Exam started
1st Subject ! BC
只能用一个字形容咯
难!
不对!
应该是难上加难!
还不够时间做啊 T.T
最后10分钟还有整10题没有做!
LOL
乱写一通
希望都给我盖到几题啦 xD
这次华语真的难倒我了!
到底有谁说很容易 !?
顶!
什么一滴水两滴水
看到那篇文章我都要晕
不明白!回家撞墙!
还有那些死人问题
什么" 一滴水,谁都能掬至于掌心,
然而,谁也无法掂出一滴水的分量"
WAT THE
完全不懂怎样答 ==
第一科考的都那么难了
接下来的又会怎样呢?
完全不敢想象
尽力就好 !
其实只是在安慰自己 ;)
Stress T.T

24 September
Pasar Malam wif my pig :)
只能说见到你真好
真的真的很久没见了咯
我想你
短短的一个小时原来真的不够咯
如果你能一直在我身边那多好
突然有种
一日不见,如三秋兮的感觉!xD

25 September
星期六 读书天
一大早什么hari raya表演
有够力久咯 太阳又晒到死
全部在那边晒太阳就够了咯
还看什么表演
还12点就放学!
不如不要上课更好
老师不是没来 就没进班
不过也好 有时间给我温习
很勤劳的在班温习
还真的是第一次!:)

1 October
我和你的第520天
希望也能见见下你啦
顺便庆祝下 :D

突然想说
拥有幸福的人真幸福
幸福真好

更新完毕
下线去读书
加油 please!

I.L.Y
I wish our hearts could come together as one
You + Me =

Sunday, September 19, 2010

Bye , My Blog ♥

私はあなたを思う

Hey !
My Blog !
I will be back after my trial exam !
So , please
Wait me COME BACK ya !

To all my frens
Gud Luck in ur exam !
Gambatehhhh ! x)

Lastly ,
say Hi to SPM Trial Exam
and say Goodbye to you !
My Blog !

あなたは愛

Friday, September 17, 2010

Silent , please ♥


実際には
私はあなたを逃す

Start on this Wednesday
i never sleep well
WHY ? i also dunno why ==
Headache again !
and seems like sick again
Why there seems to be a lot of illness on me
izit i'm in malnutrition ? T.T
Oh no ! I dunwan fever again la x(
I need a PENADOL now ><
Suffering T.T
Anyone can help me ?

I'm here and doing nothing
Feeling like wasting my time
Boring now
anyone can chat wif me pls?
My phone is still silent
Feeling weird
I waiting the msg from you
but i need to wait until night
but there is no alternative
so ? just WAIT !
Suddenly , i miss you all my frens
i miss the time together wif you all !
Friendship Forever !

Hmm. actually i wan do revision
But there is a clamour of voice around me
I can't concentrate for my revision
Silent , Please :)
Pls dun keep disturb on me !
I think i'm under the high pressure
Stressful , Restless , Nervous
Oh no T.T
Relax abit please
Anyone can come help me please T.T
and i need you now :(

Wednesday, September 15, 2010

My Holiday ♥


ホイ


Short Hair ;)
Izit suitable for me?

Update now !
English campur Chinese ;D

My Holiday = No Holiday ! x(
Trial Exam = My 死期 ! T.T
Saturday, Sunday, Monday
Opps ! School reopen !
and trial exam will start on thursday !
23 September 2010
Tats mean My 死期要到啦!
现在的我真系想笑都笑唔出咯 :(
还要考足三个星期!
点挨啊?

Exam ! Do you know how much I Hate You !?
But we have no idea
we are students
we nid to sit for the trial
and sit for the SPM too ! Sob =x
I nid FIGHT wif you ! SPM !
Damn stress and nervous now :(

During exam, a lots of things can do lo
Cant meet my piggy
Cant go out
Cant online
Cant watch television
Cant sms
and most important is
Cant SLEEP well ! xD
I hate it most !
Sleepless !
I dunwan to become PANDA T.T
I'm pig . So I nid to sleep ! xP

My Life
14 September
还以为可以去smk menjalara 看宝贝练习的
Unfortunately, Raining day x)
再加上临时取消活动
结果就真的不用去了咯
这证明了我跟你的学校很没缘份 xP
结果在他家待了整个下午
Wow !
差不多有八个小时!xD
两只幼稚的猪就一直泡在电脑前面玩Game !
大富翁喔!xD
Hahahahaha ! Next time continue ya
I wan WIN you ! ;D
Hmmm. although is childish, but i ENJOY :)
My piggy
Thx ur breakfast
Thx you teach me study
and Thx you accompany me ;)
I miss your hug

16 September
Celebrate horse's birthday at MCD
Actually she ady know our plan
she ady know we wan give her surprise
Jus acting dunno ==
but nvm la she also feel very touch jor
xD
We hv make a video for her
Tat video damn funny
we laugh until non stop LOL
and zvay them also make a cake for her ;)
We enjoy our lunch at there
and take many picture at there
After tis go brem mall sing K !
Sing is the best way to reduce strees !
Because can shout out loudly ! ;)
and they so die bee lo
play ' 飞镖 ' at there =x
But we had fun
all back at 6 something
What a nice day !
We're just like one big family ! :D
Picture of today
Happy Birthday Horse
The girls
Girls
Wif horse ;)
Special Birthday cake
MCD
at just K

They playing 飞镖 xD

Many picture in my FB

17 September - 19 September
My piggy go out work jor
No one accompany me jor T.T
Nvm la
I wont waste my time
I will keep do my revision
and everyday I will wait you come back
I miss you PIG
and support you always ! ;D
I.L.Y
私はあなたがいなくて寂しい

Sunday, September 12, 2010

Holiday-ing but NO Holiday mood ! ♥



Wow ! Long time din update ady .
My Blog Darling , i miss you so much !
Do you miss me ? xD
Update now !
* Pls forgive my poor english ! :/

Holiday-ing but NO Holiday mood !

Recently My Life ;)
Finally i get back my report card before school holiday
See my result :(
5A3B2C
Actually i'm not very satisfied with this
especially chemistry x(
i can get better result !

4 September
Went school for Bc extra class
After tis go dear house
Go see my son !
He call Steven Mak !
so CUTE rite ? xD
Hmmm. i think i only can bring u back after my SPM x)

5 September
BBQ at Meisin's house
for celebrate Rooney's Birthday !
A normal birthday party
Something special is
we all just like one big family
all watch movie together at there
CHUCKY ! Oucks !
OMG ! Tat doll will KILL people :O
Tat movie was so Terrible n Horrible !
and also Cruelly n Bloody
It was frightened me !
i'm afraid xD
We all go back at 10 something
n thx bing send me back C:
Picture of today

*No rock No life ! xP

6 September
Extra class too
Physics n Addmaths
After tis watch movie wif dear at Bremmall
Cats and Dogs : The Revenge Of Kitty Galore
is Okay luhs
After movie , Unfortunately , RAINING !
make us cant go back . Sigh x(

7 September
Extra class until 3.30 pm !
Feel so sleepy at sch.
After class we decided to record a video for someone.
I found tat we cant do something seriously
Because of this
A lots of funny things happened when recording
Make us laugh all the time !
Hahahahah !
Hope tat video is OKay lo x)

8 September
Finally can rest
But my time is almost booking for books !
OMG ! Trial exam is saying Hi to me !
Still left 13 days , 312 hours , 18720 minutes , 1123200 seconds
exam will start ! Gosh !
So Now
Everyday nid face to many book
Everyday nid do revision
Feel so boring la x(
See a lots of reference books

Past year questions books !

NO study mood ady !
so GOD bless me pls !
n say Gud Luck to me ! ;)

9 September
Went Midvalley wif dear




Hmmm. we watch movie at there
Adventure of the King !
Damn funny ;) Hahahaha
After movie go to The Garden
then go back
OMG ! The train is very crowded
Make me hardly to breathe and is damn hot ! =(
Finally we reach Kepong KTM
But is raining
we running in the rain
to take the taxi go to kepong
Steamboat again
Wheeee ;) so sweet xD
Back home at 8 something
before tat we go buy a fruit tart for my sister
as a birthday present xD
Tis is my 1st time to buy a thing for my sister LOL

Baby ! I had the best day wif you today ♥
Still rmb this ?
You're mine 家威哥哥
and i'm your 慧慧妹妹 xDxD

10 September
Mc'Donald day wif frens
Because we owe Woei a meal
We eat , we do revision at there
But there was very noisy
A clamour of voices
I can't concentrate for my revision
So ?
we start chitchat , playing and laughing at there ! xD
We had fun ;)
from 2 something until 5 something only willing to leave
Picture picture ;)


Revision revision
Who's pencil box? So pretty . Have arts feel xD
The sakai from Thailand xD
so hardworking xD
The Horse smiling
g
The lion Online-ing


Sleep xD

Because of bells wan watch the movie
Resident Evil !
so bing fetch us go to jusco
Hahahahah !
We keep disturb and even frighten him !
He was scared !xD
We keep laughing in his car
because is really funny xD
When reach there
Opps ! Almost all the movie are above 18 ==
So we change to brem mall
unlucky same too
under 18 is not allow to watch ==
so Bells are trying to cheat the ticket seller
But fail too ! Hahahaha !
So finally they buy the Step Up 3 ticket
Hmmm. i thought today was a happy day for me
But not :(
Something not so happy happened
so i leave from the cinema . sorry frens sorry dear
But nevermind , just skip it :)
forget all the unhappy things
Walk pasar malam wif dear
Then chat wif him at the park
then go back

11 September
Today is our sweet 500 days
Our 1st 500 days
Sweet-ing ♥

You are the sun
You make me smile
You are the moon
That glows in my heart
You're my daytime and nighttime
My World
You are my life
You will be in my heart
forever and ever
I.L.Y ♥
We will never ever be apart ;))
Tats all !
Finally , Updated !
Say Goodbye to u my blog darling !
I will b back ! ;D

Thursday, September 9, 2010

For you ♥


Baby !
Love is when I love you
and you love me too
I'm the one who want to love you more
Now I have your love and I have it all
I'm grateful for each day you give me
I'm blessed because I was love by you
You're my world , my heart , my soul !
Your world is my world
You smile I smile
You cry I cry
You happy I happy
You're in my heart
You're irreplaceable
With you I'm so comfortable
When you're here , there's nothing I fear
You make me feel wonderful
You make me smile like the sun :)
I see the best of me inside ur eyes
I love the way you make me feel
I love the way you look at me
I love the way you make me laugh
I love the way you be with me
Everything tat you did and tat you say
I will always remember in my mind
I'm your girl
I belong to you
Let me stay right beside by you
I rather to be with you all the time
Nobody else but you baby
We will stay forever this way
The happiness is only with you !
We will never ever be apart ! ;)
Today is our sweet 499 days

*pls forgive my poor english :/